zondag 22 maart 2015

Buurman & Buurman taart

Dit weekend is het qua taarten rustiger dan vorige week! Er staat 1 taart op de agenda een buurman & buurman taart.


Ik kreeg een foto toe gestuurd van de aanvrager van deze taart ze wilde graag deze taart.


Al hoewel ik het heel fijn vindt om voorbeeld foto's te krijgen van de taarten welke ik mag maken probeer ik toch altijd wel iets te verander in de taart zodat het nooit een kopie is van de foto.


Het is vooral een feestelijke taart geworden waarin Buurman en Buurman bezig zijn met de slingers voor het feest.


De details van deze taart zitten hem vooral in de slingers, confetti, losliggende spijkers, houten planken enz.


 De hamer zit geklemd kussende broek en de riem.


De gesp van de riem is in zijn geheel gemaakt van fondant en met de hand gesneden.


De confetti maakt het feest kompleet.


Het is een mooie feest taart geworden! Fijne verjaardag Dynand!





1 reacties:

minke zei

kan ik ook zon taart bij u bestellen ?

Een reactie posten