maandag 19 september 2011

Hop paardje hop

Onze dochter Michelle wordt al weer 11 jaar en is gek op paarden! Wat voor een taart wil je voor je verjaardag michelle? uhhhhh ........ verras me maar mama! Oké dan dat zal ik doen.
Dit project was heftig whahaha wat kan je jezelf soms overschatten whahahaha

Ik heb foto's gemaakt van het hele proces, ik ben begonnen met de biscuit te snijden in de vorm van het achterwerk van het paard. Daarna heb ik crispie rice met marshmallow en boter gekneed in de vorm van het hoofd, hals en voorbenen.

als je deze foto ziet geloof je nooit dat het nog wat wordt!!! Hahaha dat vond ik zelf ook. Op de foto is de taart en de rice crispie's afgesmeerd met boter crème.
hier is het paard bekleed met fondant en is de vorm van het paard al beter te zien!


Gezadeld en al maar nog lang niet af!

Zo het paard heeft uitdrukking gekregen. Met de kleurstof de hoeven en snuit geverfd op het fondant.

en o o o wat was Michelle verrast! de taart hebben we heerlijk op gegeten maar het hoofd mocht niet worden aan gesneden en staat nu als pronkstuk in onze boekenkast!!!


0 reacties:

Een reactie posten